Geplaatst op 11 december 2019

Feesten & partijen in Cascade

Veel van onze gasten en bezoekers weten het inmiddels; Cascade heeft veel meer te bieden dan alleen zaalruimte.  Met ons inlevingsvermogen en onze creativiteit realiseren wij op basis van uw wensen een geweldig feest. Wilt u een sinterklaasfeest organiseren, een verjaardag vieren met live muziek of uw gasten uitnodigen voor een spetterend bruiloftsfeest met een dj of entertainment?
(Bijna) niets is ons te gek!

Cascade beschikt in de zalen over een goede basisinrichting. Laat het ons gerust weten als u speciale wensen heeft op het gebied van de inrichting. Wij werken samen met verschillende partners zodat wij een scala aan stijlen kunnen creëren. Een complete totaalbeleving, helemaal naar uw eigen smaak!

En bij een goed feest hoort natuurlijk lekker eten en drinken. Naast onze horeca-arrangementen kunnen wij ook een arrangement op maat voor u samenstellen, eventueel in samenwerking met een van onze vaste horecapartners.

Vrijblijvend meer informatie nodig of wilt u eens een kijkje komen nemen? Neem gerust contact op met onze planners Aafke en Jessica, zij helpen u graag verder.
Stuur een mail naar planning@stichting-cascade.nl of bel 078-6819230.