Geplaatst op 20 augustus 2018

Klanttevredenheidsonderzoek

In mei is er een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd door Stichting Cascade. Voor ons is het van belang om te weten hoe de huurders en bezoekers de aangeboden dienstverlening op onze locaties ervaren. Het betreft Cultureel Centrum Cascade, sporthallen de Ridderhal en sporthal de Sophiahal.
De uitslag van de enquête heeft ons waardevolle informatie opgeleverd. Zo blijkt het overgrote deel van de respondenten tevreden tot zeer tevreden over onder andere de kwaliteit van de zalen, de horecavoorzieningen, de hygiëne en de prijs-kwaliteitverhouding. Als een van de sterkste punten werd vooral de inzet van het personeel genoemd. De medewerkers worden geprezen om hun gastvrijheid, de service, flexibiliteit en het meedenken. Ook de sfeer en gezelligheid op onze locaties wordt uiterst positief beoordeeld. Uiteraard zijn wij hier erg blij mee!

Daarnaast kwamen er ook wat verbeterpunten aan het licht. Een enkele respondent is minder positief over de prijs-kwaliteitverhouding en ook de klimaatbeheersing, verlichting en informatieverstrekking via de website kwamen aan bod. Uiteraard gaat Stichting Cascade hier kritisch naar kijken. Waar mogelijk gaan we er op korte termijn mee aan de slag.

Concluderend kunnen we stellen dat onze locaties goed bekendstaan in Hendrik-Ido-Ambacht en omstreken. Toch even wat cijfers die dit onderstrepen: de diensten worden door 12,5% als uitstekend, door 37,5% als zeer goed en door 43,8% als goed beoordeeld. Gemiddeld wordt het cijfer 8 gegeven. Nagenoeg alle respondenten hebben ook aangegeven Cascade aan te zullen bevelen bij een relatie.

Heeft u aan het klanttevredenheidsonderzoek meegewerkt? Hiervoor willen wij u hartelijk bedanken, dankzij uw feedback kunnen wij u in de toekomst nog beter van dienst zijn!