Horeca & arrangementen

Cultureel Centrum Cascade heeft vele mogelijkheden als het gaat om horeca. Of het nu gaat om een kopje koffie, een lunch of een buffet, bij Cultureel Centrum Cascade bent u op het juiste adres. Wij streven ernaar aan al uw wensen tegemoet te komen. Indien wij vanuit Cascade iets niet direct kunnen verzorgen, regelen wij voor u middels één van onze relaties.

Er zijn voor vergaderingen en trainingen diverse standaard vergaderarrangementen. Zowel alleen de horeca als all-in arrangementen. Wij bieden standaard een veelzijdige lunchinvulling en een assortiment aan andere horecamogelijkheden. Vraag ons ons ook naar de mogelijkheden voor hapjes en/of een diner. Past ons basis aanbod niet helemaal bij uw wensen, of wilt u het helemaal anders aanpakken, dan zijn er vele mogelijkheden. Wij ontvangen graag uw wensen en maken graag een aanbod op maat. Onderstaand vindt u meer informatie over de verschillende mogelijkheden bij Cascade:

Vergaderarrangementen Cascade
Horecamogelijkheden Cascade