Zakelijke bijeenkomsten

Cascade is een multifunctioneel cultureel centrum in het hart van de Drechtsteden. Door de centrale ligging tussen Dordrecht en Rotterdam, en de perfecte bereikbaarheid vanaf de A15 en A16, weten veel professionele organisaties Cascade te vinden voor zakelijke bijeenkomsten, cursussen, meetings en congressen. Dat u bij Cascade gratis kunt parkeren, maakt de locatie alleen nog maar aantrekkelijker.

Kijk in de informatiemap Cultureel Centrum Cascade 2016-2017  voor een totaalbeeld van de vele standaard zakelijke mogelijkheden die Cascade te bieden heeft.

Ook is Cascade de perfecte locatie voor feesten en partijen. Ons team staat voor u klaar om elke gewenste gelegenheid perfect te verzorgen. meer informatie over de standaard mogelijkheden voor feesten en partijen staan in de informatiemap voor feesten en partijen.

Naast het standaard aanbod is ook maatwerk altijd mogelijk. Mocht u hierin interesse hebben, of nog vragen hebben? Neem dan contact op met Aafke van de Peppel-Vonk, 078 – 6819230. Uiteraard kunt u ook contact opnemen voor het plaatsen van een reservering of het aanvragen van een vrijblijvende offerte.

Naast de zalenverhuur kunt u ook gratis in grand café BOVEN. (de foyer) terecht om te netwerken, voor het voeren van zakelijke gesprekken of gewoon een gezellig hapje en drankje. WIFI is gratis. BOVEN. is geopend van maandag t/m zaterdag voor zowel particulieren als zakelijke bezoekers.

Maandelijks kunt u netwerken op donderdag ochtend bij de Open Coffee Drechtsteden en zaterdag middag bij  Kunstcafé Drechtsteden.

Ook worden er diverse evenementen georganiseerd in  Grand café BOVEN. en is er genoeg te bezoeken (theater/film/feesten) in Cultureel Centrum Cascade. Deze zijn uiteraard ook zakelijk te bezoeken. Vraag ons naar de mogelijkheden.