Zalen

Met maar liefst 10 zalen, variërend in grootte van 40 tot 255 m2, heeft Cultureel Centrum Cascade altijd de juiste ruimte voor u. Vergaderingen, trainingen, cursussen of congressen, alles is mogelijk. De zalen kunnen worden ingericht met talrijke faciliteiten variërend van een flip-over tot een professionele licht- en geluidinstallatie.

Zonder twijfel wordt uw vergadering, feest of bedrijfspresentatie een groot succes. Niet alleen vanwege onze service, maar ook door de vele mogelijkheden die aanwezig zijn. Uiteraard worden ook uw drankjes, lunch en buffetten prima verzorgd, zodat u zich volledig kunt concentreren op het vergaderen, uw cursus, conferentie of presentatie.

U kunt rekenen op een prettige en gastvriendelijke dienstverlening, waarbij persoonlijke aandacht voor u en uw gasten geen moment uit het oog wordt verloren.

Bekijk alle mogelijkheden, afmetingen van de zalen en de tarieven:

Informatie feesten en partijen

informatiemap Cultureel Centrum Cascade(zakelijk)

Bekijk ook de Impressie foto’s feesten en partijen Cascade en een Impressie van de vernieuwde zalen om een beeld te krijgen van de zalen. Ook kunt u het filmpje bekijken (nog met oude zaalinrichting).