Evenementen & feesten

De centrale ligging, de unieke combinatie van accommodaties, de horecafaciliteiten, (vergader)zalen en de fraaie, goed bereikbare locaties met ruime parkeervoorzieningen maken  Stichting Cascade de ideale partij voor de organisatie van grotere, sportieve, culturele, commerciële, zakelijke en publieksevenementen.

Zo organiseerde Cascade i.s.m. andere partijen, of op eigen initiatief, in het verleden (openbare) feesten en evenementen zoals Bierfest Drechtsteden, I love 90’s,  Baxpop, Zomerdag, B-red feesten, Midzomernachtfeest, Latin Lovers, Houseclassics, Ambachtse aspergeparty, Sunday Music/BOVEN.Live, BOVEN.Dansen.

Naast deze evenementen, programmeert Cascade ook diverse theatervoorstellingen gedurende het theaterseizoen en is er elke laatste woensdag van de maand een filmavond.

Op het theatergedeelte van deze website vindt u de agenda met alle evenementen.

Bekijk hier de reacties van mensen die u voorgingen en in Cascade een zaal huurde of iets organiseerde. Of kijk op Meeting Review naar alle cijfers en reviews die Cascade mocht ontvangen.