Geplaatst op 27 juni 2017

Terugblik Conferentie Energiestrategie Drechtsteden

Woensdag 7 juni 2017 mocht Cascade ruimte bieden aan Conferentie Energiestrategie Drechtsteden. In onze zalen werden diverse workshops gegeven en de theaterzaal was de perfecte plak voor het plenaire gedeelte voor de 120 bezoekers. Een zeer gevarieerde groep bestaande uit beleidsmakers, betrokken burgers, raadsleden, wethouders, bedrijven, netbeheerders en maatschappelijke organisaties. De conferentie werd aan het einde van de middag gestart met een heerlijk dinerbuffet in ons grand café BOVEN. Geheel verzorgd door een van onze cateraars Chez Heeren Jansen. Na deze heerlijke start ving het programma in de Xebiuszaal aan, waar o.a. een korte film werd vertoond en het plenaire gedeelte begon. Na een korte pauze werden er over vijf verschillende zalen diverse workshops aangeboden, waar de bezoekers meer te weten konden komen over energie. Na afloop konden de bezoekers nog even napraten onder het genot van een hapje en een drankje.

Bureau Drechtsteden over deze avond op Meetingreview:
Wij hebben in samenwerking met Cascade een uitstekende conferentie neer kunnen zetten! Mede door de hoge mate van meedenken, behulpzaamheid, ervaring en het feit dat het personeel aan een half woord genoeg had, kijken wij terug op een prachtige avond!