Geplaatst op 15 april 2017

Enkele reviews op Meetingreview over Cascade

Cascade heeft ook deze periode weer een aantal mooie reviews mogen ontvangen van haar gasten.

Een greep uit de reviews van dit jaar:

Lezing/film honderd jaar Brood uit Schroot 1889 – 1989
“Dankzij het inspirerend team van Cascade is deze avond, met ca. 220 belangstellenden, een groot succes geworden. Dankzij hun flexibiliteit en wederkerigheid in communicatie en dienstverlening, kon de afstand tussen ons ideaal en de werkelijkheid overbrugd worden! En de grote Xebius zaal is een aanrader! Je proeft het visueel en luisterrijk welkom!”

Lezing natuurgeneeskunde
“Wij zijn uitermate tevreden over de locatie en de geboden mogelijkheden.”

Netwerk bijeenkomst
“Fijn ruimtes en prettige samenwerking! Er wordt meegedacht met je wensen en ontvangst is altijd hartelijk. Prachtige theaterzaal en fijne overige zalen voor workshops/vergaderingen. En als extra bonus een heerlijk dakterras, ideaal voor zakelijke afspraken.”

Vergadering
“Gastvrij * Goed bereikbaar * Gratis parkeren * Mooie accommodatie * Zeer vriendelijk personeel. Wij zijn fijn ontvangen en hebben deze accommodatie als erg prettig ervaren. Goed verzorgd, fijne ambiance, gastvrij zonder poespas. Aanrader!”

Netwerkbijeenkomst
“Zeer gastvrij en sfeervol. Cascade is een uitermate prettige locatie voor zakelijke meetings en presentaties. Centraal gelegen in de Drechtsteden/Randstad tussen Rotterdam en Dordrecht met ruim voldoende gratis parkeergelegenheid.

Op Meetingreview.com kunt u alle reviews bekijken die Cascade heeft mogen ontvangen. U kunt daar uiteraard ook zelf een review achter laten wanneer u de afgelopen tijd Cascade heeft bezocht. Niet alleen wanneer u een zaal heeft gehuurd, maar alle gasten/bezoekers kunnen een review plaatsen. Met het plaatsen van een review helpt u Cascade de publieksprijs ook in 2017 weer te winnen (voor de 4e keer).